Stworzenia Midnight Ghosts

Zwierzęta zamieszkujące tereny Midnight Ghosts. Są także niedźwiedzie, jelenie, zające i kotowate, ale ukażę wam te najważniejsze.
Najważniejsze dla nas są: HYDRY SIEDMIOGŁOWE, MANTIKORY TRUJĄCE I QUEZTALCOATL'e.

PRZYJAZNE


MANTIKORY TRUJĄCE- wiadomo, iż Mantikory są rzadkie- ale nie u nas. Mają trudny charakter i niełatwo jest się do nich zbliżyć. Są dwa razy większe od dorosłego człowieka. Na końcu ogona wyrosło im coś w stylu kolca jadowego, jak u skorpiona, posiadają także skrzydła smoka. Jad Mantikor jest niebezpieczny, iż nawet mała dawka może zabić duże stado wilków. Ale mimo tego... Tylko my wiemy, jak nawiązać z nimi więź. Dlatego każdy Poskramiacz Mantikor jest szanowany w innych Klanach.

*Mantikorę można oswoić, ale to bardzo długi i trudny proces.
Zagrożenie: ★★★★★



HYDRY SIEDMIOGŁOWE- hydry. Największe zwierzęta przyjaźnie nastawione na naszych terenach. Znaczy, nie zawsze. Hydry tak samo jak Mantikory można oswoić, i do ostatniej kropli krwi chronimy je, by nigdy nie zniknęły z ziemi.

Zagrożenie: ★★★★★




QUETZALCOATL'e- na naszym terenie istnieją tylko dwa takie osobniki- samica i samiec. Samiec jest większy, ma białe łuski zaś samica jest mniejsza i miast białych ma czarne. Wszyscy wiedzą o ich pochodzeniu, poluje się więc na nie. Próbujemy je chronić, ale większość wilków ginie po spotkaniu z Quetzalcoatlem. Jednak może będzie istniał ktoś, kto da radę je poskromić...

*Quetzalcoatl'e posiadają pióra o leczniczych mocach.


Zagrożenie: ★★★★★



Virtu- zwierzę mistyczne. Jego mięso jest delikatne, dodaje siły i mocy. Poluje się na niego TYLKO w czasie świąt i ważnych uroczystości.

Zagrożenie: ★★★☆

POTWORY

Rattusy- krzyżówka szczura i czegoś jeszcze. Nie są ani żywe, ani martwe. Po prostu są.

Zagrożenie: ★★★★☆



Wolfus- wilk hybryda. Jest zmieszany ze smokiem. Wychodzi dwa razy w roku podczas pełni. Wysoki niczym Clover (patrz: Stworzenia Fierry Glas)

Zagrożenie: POZA SKALĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz